
Jag tycker att detta momentet har gått väldigt bra eftersom att jag fattade det mesta som de pratade om i videorna. Och man har fått en bättre förståelse på hur man ska bygga upp större sidor.
Det gick bra att följa videon och göra burgerbase, men han som gjorde videon använde ett par genvägar som jag inte var van vid vilket gjorde att det ibland var svårt att hänga med. Men utöver det så gick det väldigt bra. Och dessutom så har jag äntligen lärt mig hur man ska använda FileZilla. 🤩
Det blev några varningar när jag validerade koden och jag vet inte ännu varför det blev så. Men Johan ska gå igenom varför det är så om några veckor, så då kommer jag förhoppningsvis veta hur jag ska göra.
Leave a Reply