M02u01

Jag tyckte att det gick hyffsat bra förutom att det blev lite problem när jag försökte använda filezilla, men problemen blev fixade. När jag skulle göra en knapp så blev det problem när jag validerade eftersom att jag hade lärt mig fel. Men sedan fixade jag problemet med att göra knappen på ett annat tillåtet sätt.

Det var lite svårt att förstå hur filezilla fungerade eftersom att jag inte har använt det innan och det var lite otydligt ibland hur man skulle göra. Det va roligt att programmera sidan och få tänka lite själv på hur man ville att den skulle se ut.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *